Robi74
Basic
Samma bild som igår Ge oss ett wristshot
Tack för ditt Pm men kommer en kille från Tyskland på fredag för att titta på den, förmodligen köper han den, men om han ångrar sig så hör jag av mig till dig.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Samma bild som igår Ge oss ett wristshot
Tack för ditt Pm men kommer en kille från Tyskland på fredag för att titta på den, förmodligen köper han den, men om han ångrar sig så hör jag av mig till dig.
Provade dessa budgetdykare från Caravelle i morse:
den med bruna ringen är ju helt fucking underbar!!!
Snyggast patina och visare på den, otroligt fin modell!den med bruna ringen är ju helt fucking underbar!!!
En prickig Alpina nu i kväll!
Ok? Så du kan inte ge ut några fler bilder för att någon ev. ska köpa den? Tyvärr men jag får bara dåliga vibbar av ditt sätt att sköta affärer så jag avstår.
Btw, den bilden florerar på ett antal av de större forumen..
http://www.network54.com/Forum/207593/thread/1243367526/1243529845/"Show your shinny Gilt" post.....come on Gentlemen
Där publicerar DrStrong i maj 2009 samma bild som du nu lagt upp.. Så för att öka din trovärdighet här på forumet är det kanske dags att du står bakom de klockor du faktiskt har och publicerar en bild eller liknande, för så länge du håller på med det du gör nu, kommer du inte att sälja en klocka till någon här.
Jag förstår dig fullt ut. Jag pendlar mellan tyskland, italien, frankrike och sverige! Jag säljer till sammlare runt om att sälja här var ett test att se om någon var intresserad av lite bättre priser!
Jag kommer EJ att posta bilder eller någon info om klockorna här på forumet då admin bet mig EJ att göra det (vet ej varför).....
Rejäl quartzare
Jag fick hem lite från Bradleystraps idag, nu ska jag testa denna kombo, Seiko 7005-7080.
Blir denna konstiga precimax, med en logga på urtavlan som verkar härröra från flygvapnet eller nåt...
Lade upp den i kategorin militära oxå i hopp om att få o fo om vad den kan komma ifrån.
Mums, den lär du flyga högt på ett tag...en hård klocka det där!Idag vill jag flyga högt...
Mums, den lär du flyga högt på ett tag...en hård klocka det där!
Jag startar morgonen med en våfflad Longines, den ger mig inte en tripp men jag ger den en chans:
Det är något visst med våfflor...just denna är nog tvättad och lite ojämnt patinerad...syns mer eller mindre beroende på vinkel och ljus. Konstigt nog ger denna klocka mig ingenting längre, jag byter till denna Titus som garanterat inte passerat Mumbai för en redial:Goo tavla!!
Aha "Groom by watch"; flera klockbyten dagligen..Men har man resurser så har man!Det är något visst med våfflor...just denna är nog tvättad och lite ojämnt patinerad...syns mer eller mindre beroende på vinkel och ljus. Konstigt nog ger denna klocka mig ingenting längre, jag byter till denna Titus som garanterat inte passerat Mumbai för en redial:
Jämfört med Jagger ligger jag i lä på många plan......föräldraledighten ger utrymme för att lufta lådorna och jag dokumenterar mest på instagram men även en del här.Aha "Groom by watch"; flera klockbyten dagligen..Men har man resurser så har man!
Dock inte värre än Mick Jagger som lär ha bytt hela garderoben 4ggr /dag