• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Dagens vintageur.

Tack för ditt Pm :) men kommer en kille från Tyskland på fredag för att titta på den, förmodligen köper han den, men om han ångrar sig så hör jag av mig till dig.

Ok? Så du kan inte ge ut några fler bilder för att någon ev. ska köpa den? Tyvärr men jag får bara dåliga vibbar av ditt sätt att sköta affärer så jag avstår.

Btw, den bilden florerar på ett antal av de större forumen..
http://www.network54.com/Forum/2075...+shinny+Gilt"+post.....come+on+Gentlemen

Där publicerar DrStrong i maj 2009 samma bild som du nu lagt upp.. Så för att öka din trovärdighet här på forumet är det kanske dags att du står bakom de klockor du faktiskt har och publicerar en bild eller liknande, för så länge du håller på med det du gör nu, kommer du inte att sälja en klocka till någon här.

En prickig Alpina nu i kväll!
HhltCgh.jpg

Ok? Så du kan inte ge ut några fler bilder för att någon ev. ska köpa den? Tyvärr men jag får bara dåliga vibbar av ditt sätt att sköta affärer så jag avstår.

Btw, den bilden florerar på ett antal av de större forumen..
http://www.network54.com/Forum/207593/thread/1243367526/1243529845/"Show your shinny Gilt" post.....come on Gentlemen

Där publicerar DrStrong i maj 2009 samma bild som du nu lagt upp.. Så för att öka din trovärdighet här på forumet är det kanske dags att du står bakom de klockor du faktiskt har och publicerar en bild eller liknande, för så länge du håller på med det du gör nu, kommer du inte att sälja en klocka till någon här.

Jag förstår dig fullt ut. Jag pendlar mellan tyskland, italien, frankrike och sverige! Jag säljer till sammlare runt om att sälja här var ett test att se om någon var intresserad av lite bättre priser! Dom klockorna jag har just nu i gbg är.

BORTTAGET och REDIGERAT AV ADMIN då detta inte är en annonsplats och postaren fortsätter posta annonser på fel ställe trots upprepade tillsägelser.

Jag kommer EJ att posta bilder eller någon info om klockorna här på forumet då admin bet mig EJ att göra det (vet ej varför). Men klockorna finns här hos mig i ** om någon vilm se dom så är det bara **! Är ute och reser mycket men tid finns om så önskas att se klockorna f2f! Det är bara att ***! Det här var info till andra och Inte till dig Donkii då du ej är intresserad längre!
Jag finns på *** där når ni mig bäst. Nu loggar jag ut och kommer nog ej mer tillbaka ;)

Jag förstår dig fullt ut. Jag pendlar mellan tyskland, italien, frankrike och sverige! Jag säljer till sammlare runt om att sälja här var ett test att se om någon var intresserad av lite bättre priser!

Jag kommer EJ att posta bilder eller någon info om klockorna här på forumet då admin bet mig EJ att göra det (vet ej varför)..... ;)

Egentligen vill jag inte bumpa det här, men du har (som du mycket väl vet) blivit avstängd från Köp/Sälj då du av någon anledning inte fixar att producera en basic säljesannons med priser och info om det du säljer. Du har också ombetts att inte nasa klockor på det öppna forumet. Och uppenbarligen måste jag nu också be dig om att inte nasa klockor i forumets vintagedel. Om du läser detta vill jag också passa på att i förebyggande syfte berätta att forumdelarna för recensioner, goodguys/badguys samt modd och fix inte heller är ställen där du kan posta säljannonser. Så, kan du vara snäll och skärpa dig?

I all välmening,

Det är något visst med våfflor...just denna är nog tvättad och lite ojämnt patinerad...syns mer eller mindre beroende på vinkel och ljus. Konstigt nog ger denna klocka mig ingenting längre, jag byter till denna Titus som garanterat inte passerat Mumbai för en redial:

unrt5yR.jpg
Aha "Groom by watch"; flera klockbyten dagligen..Men har man resurser så har man!
Dock inte värre än Mick Jagger som lär ha bytt hela garderoben 4ggr /dag :)

Aha "Groom by watch"; flera klockbyten dagligen..Men har man resurser så har man!
Dock inte värre än Mick Jagger som lär ha bytt hela garderoben 4ggr /dag :)
Jämfört med Jagger ligger jag i lä på många plan...:)...föräldraledighten ger utrymme för att lufta lådorna och jag dokumenterar mest på instagram men även en del här.

Tillbaka
Topp