Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tror det är dags för en fotosession med den lille rackaren?finbild
Tror det är dags för en fotosession med den lille rackaren?
Vintage Rado är kult...kul att se!Idag blev det en... RADO
Du borde ha den här Roamern: http://www.network54.com/Forum/246576/thread/1205536599/1205540252/My+roamer+rockshellJag vill också ha en sån!
Kör på min Omega Seamaster (Quartz...), som är min första riktiga klocka egentligen. Hämtade den hos urmakaren för en dryg timme sen, efter en reparation. Den är som ni kan se, aningen repig. Läste att man kan få bort en del av dessa med polerpasta, kan någon bekräfta detta?
Seamaster flat Jedi? Var så sjukt nära att få mig en sådan här i veckan på bukten. Är dem värda sina pengar ?
Jodå det tycker jag, vad gick den på bukten för och var den korrekt?
Jag tror då att den var korrekt, du får kika själv
Priset landade på £860, ingen aning om det var ett bra pris, men skicket såg väldigt bra ut dock.
http://www.ebay.co.uk/itm/1970s-Ome...70bYRAfD39zI87xpaUH1I%3D&orig_cvip=true&rt=nc
Priset var definitivt bra och såg ok ut. Det orangea var mycket rödare än på min dock. .
Första mekaniska uret jag köpte. Gammal Alme.
Underbar, grattis till en perfekt patinerad Seiko! Vad får man punga ut med för en dylik?Nyanländ Seiko 6105-8000 från -68
Dör avunsjukedöden om du nu har TVÅ?!Nyanländ Seiko 6105-8000 från -68
Rengjord och med nytt glas. Riktigt trevlig liten 38mm Facitdykare i 70-talsstuk. Den färgglada urtavlan är i kanonskick.