• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Dagens vintageur.

Det är något visst med våfflor...just denna är nog tvättad och lite ojämnt patinerad...syns mer eller mindre beroende på vinkel och ljus. Konstigt nog ger denna klocka mig ingenting längre, jag byter till denna Titus som garanterat inte passerat Mumbai för en redial:

unrt5yR.jpg
Vad är det för band du har på den? spännande lixom!

Inspirerad av guldet ovan blir det för ovanlighetens skull en guldklocka. Har ett gäng som mest är skådebröd. Men idag skall jag använda den här.

Sedan passade jag på att pröva clip-on macrot till Iphonen...

Ha en fantasisk lördag! Det tänkte jag försöka...:)

Inspirerad av guldet ovan blir det för ovanlighetens skull en guldklocka. Har ett gäng som mest är skådebröd. Men idag skall jag använda den här.

Sedan passade jag på att pröva clip-on macrot till Iphonen...

Ha en fantasisk lördag! Det tänkte jag försöka...:)
Fantastiskt fin den där och macrot fungerar ypperligt, simma lugnt! :)

Fortsätter helgen med mera guld. En Cal 1030 som legat bortglömd och underskattad i lådan. Verket är ju faktiskt riktigt välgjort med hack feature och 45 timmar gångreserv. Kollade precis upp den och "unadjusted" till trots låg den inom COSC (-4 ). Inte illa för en orörd klocka från 1975.

Tillbaka
Topp