Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den där skulle jag inte tacka nej till!Tissot Seastar Navigator
Ligger väl på K&S?Den där skulle jag inte tacka nej till!
Inte längre...Ligger väl på K&S?
Måste kollas. Tack för tipset!Ligger väl på K&S?
För att öka på klockglädjen startar jag en tråd om dagens vintageur.
Helt enkelt, vilket vintageur bär du idag?
Startar med en fin representant från Alpina. Runt 1950, lite +-. Koppartavla, vackert blånerade visare som jag inte lyckades fånga glansen på. Mätt till 33 mm. utan kronan.
Tycker det är dags att flexit gör en comeback!
Fin känns som Morfars gamlaFör att öka på klockglädjen startar jag en tråd om dagens vintageur.
Helt enkelt, vilket vintageur bär du idag?
Startar med en fin representant från Alpina. Runt 1950, lite +-. Koppartavla, vackert blånerade visare som jag inte lyckades fånga glansen på. Mätt till 33 mm. utan kronan.
Tycker det är dags att flexit gör en comeback!
Snygg, men skulle inte räkna den som step case. Vad menar du med väldigt tidig bumper? Just från New Ardath, eller generellt?Väldigt tidig bumper från New Ardath, med vad som kanske räknas som step case?