Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Snyggt! Annorlunda utan bubbla, men jag gillart!Äntligen kan jag lägga upp i den här tråden igen - ref 76100, transition, lollipop, 6,5xxx serie, antagligen mitt 80-tal, dome 19 utan bubbla, på tropic idag. Rätt skön dibka, imo
Kommer inom kortSnyggt! Annorlunda utan bubbla, men jag gillart!
Möjligt att se mer bilder med tropic? Letar alternativ till länken och natot.
Tropic är riktigt smutt, skönt att bära och tål allt. Detta är 20mm mot 16mm så om man vill åker Rolex spännet på . Kom med Tropic, så jag vet imte vart man köper dom. Tar dock gärna emot info om detSnyggt! Annorlunda utan bubbla, men jag gillart!
Möjligt att se mer bilder med tropic? Letar alternativ till länken och natot.
TackRiktigt snyggt.
Kan nämnas att det funkar utmärkt med ett Rubber B ocksåRiktigt snyggt.
Nej, du har tyvärr fel. Rubber B är förbjudet här på vintageklockor!Kan nämnas att det funkar utmärkt med ett Rubber B också
All right, visste inte det. Då är det tur jag kör tropic. För det är väl OK ?Nej, du har tyvärr fel. Rubber B är förbjudet här på vintageklockor!
Ja för fan! Men nyköpta silikonkopior kan man nog bli avstängd ifall man sätter på. Fin lollipop! Grattis till denAll right, visste inte det. Då är det tur jag kör tropic. För det är väl OK ?
Hehe, tur man har dig Gummo . Tropic för övrigt helskönt och nästan lite Bond va? Funkar fint för mig i alla fall. Ska försöka få tag på en länk ändå, det blir liksom komplett dåJa för fan! Men nyköpta silikonkopior kan man nog bli avstängd ifall man sätter på. Fin lollipop! Grattis till den
Ja för fan! Men nyköpta silikonkopior kan man nog bli avstängd ifall man sätter på. Fin lollipop! Grattis till den
Hm, ovanlig ref. Riktigt trevligIdag får Omegan andas lite.
Testa gno lite med det gröna på en tvättsvamp. Ger en borstad yta. Vill du få det att se gammalt ut så lägg det i fickan med en nyckelknippa i ett par veckor.sätta på
silikon
lollipop
vad pratar du om egentligen?
OT
Någon som har tips på hur man kan få ett mesh lite mindre blingigt? Har ett nytt som är alldeles för blankt
Länk vinner i längden! Kul med omväxling ibland dock. Tropic, läder, sharkmesh har jag tom sett utan att behöva kasta uppHehe, tur man har dig Gummo . Tropic för övrigt helskönt och nästan lite Bond va? Funkar fint för mig i alla fall. Ska försöka få tag på en länk ändå, det blir liksom komplett då
Idag får Omegan andas lite.
Riktigt fin och coolt med T19 plexit! Skulle gissa på att den är mer tidigt 80-tal med det serienumret. Min har 69,xxx och certet är stämplat -83. Grattis till en fin klocka!Äntligen kan jag lägga upp i den här tråden igen - ref 76100, transition, lollipop, 6,5xxx serie, antagligen mitt 80-tal, dome 19 utan bubbla, på tropic idag. Rätt skön dibka, imo
Tack, bra info. Ja, det kan det nog vara, jag sökte på nätet efter lite mer info och dör är man svävande ang årtalet. Menar att eventuellt tillverkningen stått still nåt år då serien fattad i Rolex rullar eller nåt. Men det har ingen större betydelse, ville bara låtsas att den är från -85 för då fick jag min Jur Kand. Examens klocka 30 år senare typRiktigt fin och coolt med T19 plexit! Skulle gissa på att den är mer tidigt 80-tal med det serienumret. Min har 69,xxx och certet är stämplat -83. Grattis till en fin klocka!
God fortsättning vintagevänner. Sitter på kontoret.....får njuta av denna: