Låt inte jabla influera dig! Han är erkänt exentrisk och utgör ett färgglatt undantag. Om fler tar efter hans bandsmak så kommer vintagepolisen tillkallas!Ha! Om Jabla kan ha, kan jag också
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Låt inte jabla influera dig! Han är erkänt exentrisk och utgör ett färgglatt undantag. Om fler tar efter hans bandsmak så kommer vintagepolisen tillkallas!Ha! Om Jabla kan ha, kan jag också
Tycker om mitt Rubber B och tycker kanske det passar bättre på den svarta suben än till PepsiSka nog fan köra svart Rubber B på min SUB i morron för din skull.
Sorry, blir ofta inspirerad av JablaLåt inte jabla influera dig! Han är erkänt exentrisk och utgör ett färgglatt undantag. Om fler tar efter hans bandsmak så kommer vintagepolisen tillkallas!
Ska nog fan köra svart Rubber B på min SUB i morron för din skull.
För första gången har jag skruvat i en elektrisk klocka, ska bli kul att se om den har överlever natten
Nästan flytande visare och tickar som en mekanisk, tror det kan bli bra.
På den får du sätta på vad du vill utan att behöva oroa dig för vintagepolisen. Men sätter du på tillräckligt ful färg räknas det ev. som skadegörelse och faller under allmänt åtal.Kommer handla hem rubber b till min 116710 i vår, inför sommaren.
Kan nog skylla mitt rubber b behov på jabla också.
Kanske mitt fel att det gick som det gick...Får lite regeringsvibbar . Rött och blått ihop
Kanske mitt fel att det gick som det gick...
SD är en Rolexmodell jag inte ägt...Ser inget SD märke på klockan ?
Kommer att göra?SD är en Rolexmodell jag inte ägt...
Den modellen är väl någon variant av stämgaffelur med balansfjäder.För första gången har jag skruvat i en elektrisk klocka, ska bli kul att se om den har överlever natten
Nästan flytande visare och tickar som en mekanisk, tror det kan bli bra.
Får se hur det går i nästa val (av klocka)Kommer att göra?
Den modellen är väl någon variant av stämgaffelur med balansfjäder.
Den modellen är väl någon variant av stämgaffelur med balansfjäder.
Det tåler både klockan och gummit.I vintagedelen jabla?
Nu blir det tjära och fjädrar