Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tusen tack! Jättenöjd
Mullig Men lite slapp i endlänkarna ?
En härlig tjockis men precis som du skriver, lite slappa endlinks!
Några tips på hur man ordnar till det?
Seg förmiddag bedrivs med Pogue..
Måste leta länkbit för förlängning av orginallänken, tips?/quote]
Finns ju förlängningar ifall du inte hittar extralänkar. Kanske inte supersnyggt men sitter ju vid claspet och du får se det som provisoriskt tills du hittar originallänkbit.
http://www.ebay.co.uk/itm/Watch-Str...raps-bands-clasp-Extension-Link-/200913168518
"Vintage" Seamaster 300... väntar på länken
Seg förmiddag bedrivs med Pogue..
Måste leta länkbit för förlängning av orginallänken, tips?
Jag har lärt mig den hårda vägen att på Gmt är det länk som gäller, inget annatEn sak föresten: "får man" ha Tropic på GMT eller är det bara för dykare/subar?
Från 1984 kvalar den faktiskt in på vintageforumet
Har ingen egen gräns men KS gräns är 1986. Tycker egentligen inte att det är riktigt vintage om det är tillverkat på 80-talet.Vilket årtal räknar du som vintage gränsen ?
Kan nämnas att det funkar utmärkt med ett Rubber B också
Nej, du har tyvärr fel. Rubber B är förbjudet här på vintageklockor!
Ha! Om Jabla kan ha, kan jag också
Ska nog fan köra svart Rubber B på min SUB i morron för din skull.Ha! Om Jabla kan ha, kan jag också
Gilla gilla gillaSka nog fan köra svart Rubber B på min SUB i morron för din skull.