Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja den är trevlig! Ca 35mm har jag för mig.vad är det för mått på doktorsklockan? Riktigt fin!
Tack Ja, armbandet är rätt coolt och skönt Skulle vilja påstå att det är steget ovanför skinnväst och rassligt bilhandlarhäng, på den vedertagna "coolhetskalan" Crocobeklätt semiflex från Kreisler USA.Stilig! Armbandet ser också väldigt intressant ut, kan man få se mer av det?
Välkommen! Det blir en lång höst/vinterFörsta vabben i livet kräver sin klocka...
Haha fy faaan! Tre dagar på förskolan och en vecka hemma lär väl bli standard...Välkommen! Det blir en lång höst/vinter
Det skulle jag nog säga är fullt rimligt med min erfarenhetHaha fy faaan! Tre dagar på förskolan och en vecka hemma lär väl bli standard...