Brunt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Haha, kommer ihåg när dottern började, första veckan avslutades med magsjuka (för oss båda) .Haha fy faaan! Tre dagar på förskolan och en vecka hemma lär väl bli standard...
Jävligt stenhårt och rejsigt band där....säg till om det ska avyttras då är jag hugad spekulant serru!I vanlig ordning så blev man först idiotförklarad av farsan för att man börjat med klockor.. Men sen kom det fram att " kom o kolla här " och så plockar han fram sin klocka han fick i 25årspresent för typ 52 år sen bland sina andra klockor som visst råkar ligga i en låda En Roamer Stingray . Helt ok klocka
Den hoppade igång direkt när han skakade lite på den
I vanlig ordning så blev man först idiotförklarad av farsan för att man börjat med klockor.. Men sen kom det fram att " kom o kolla här " och så plockar han fram sin klocka han fick i 25årspresent för typ 52 år sen bland sina andra klockor som visst råkar ligga i en låda En Roamer Stingray . Helt ok klocka
Mycket fin! Urverken är magiska!I vanlig ordning så blev man först idiotförklarad av farsan för att man börjat med klockor.. Men sen kom det fram att " kom o kolla här " och så plockar han fram sin klocka han fick i 25årspresent för typ 52 år sen bland sina andra klockor som visst råkar ligga i en låda En Roamer Stingray . Helt ok klocka
Han har matchande solbrillor oxå Dom är han cabbesolisarJävligt stenhårt och rejsigt band där....säg till om det ska avyttras då är jag hugad spekulant serru!
Omega stämgaffelklocka från 1971.
Man kan lugnt säga att den har en grym patina.Jag tycker klockorna hade roligare/bättre namn förr, Roamer Stingray44Date är ju helt underbart.
Finfint skick verkar den också vara i.
Jag har kollat på begagnade GMT:s för eventuellt inköp.Solblekt sedan -86!
-Ja., faktiskt! Om dom inte startar efter batteribyte så kan man ibland hjälpa till genom att ge en liten knack så stämgaffeln hjälps igång.Vet du varför klockan kallas stämgaffelklocka?
Går den att slå i bordet, så att den genererar en ton?
Riktigt fin! Älskar hur numren poppar ur tavlan!Railroad UG Mk 1 (1964-1966) på kvällskvisten. Calibre 64
Tack, designen av tavlan ihop med visarna gör den otroligt lättavläst, även i svagt ljus.Riktigt fin! Älskar hur numren poppar ur tavlan!