Flingan på 19 mm Tropic
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vet att du provade med ett mesh förut, och att det inte föll så väl ut. Kanske fritt fram för det också nu?Bytt till det här och undrar nu om pensionerade stilpolisen aka Gummo kan förklara varför det här är så mycket bättre än modernt gummi.
![]()
Din tur...Vet att du provade med ett mesh förut, och att det inte föll så väl ut. Kanske fritt fram för det också nu?![]()
Pensionerade? Han är väl i hög grad yrkesverksam! Passionerad, i så fall!Bytt till det här och undrar nu om pensionerade stilpolisen aka Gummo kan förklara varför det här är så mycket bättre än modernt gummi.![]()
Törs man, tro?Din tur...![]()
Ingen kommer ihåg en fegis...Törs man, tro?![]()
Speedy Sunday
![]()
De där hålen tex. hantverk å känsla på samma gång. Lite spontant utspridda. Härligt!Bytt till det här och undrar nu om pensionerade stilpolisen aka Gummo kan förklara varför det här är så mycket bättre än modernt gummi.
![]()
Nä fy fan, det blev inte bra. Vill inte ens lägga upp en bild på't. EmmeE dissade också. Fel mesh tror jag, fasta endlinks och för finmaskigt. Blää! Tillbaka på Tropic och Rubber B later onIngen kommer ihåg en fegis...
Spridda skurar, Gummo-band låter lite som Ammo-band.De där hålen tex. hantverk å känsla på samma gång. Lite spontant utspridda. Härligt!
![]()
Lite blå Omega idag.
Snyggt! Årsmodell?Av med speedmastern (ej vintage) och på med 5513...är det för man börjar bli gammal vintage känns så rätt??![]()
Nä fy fan, det blev inte bra. Vill inte ens lägga upp en bild på't. EmmeE dissade också. Fel mesh tror jag, fasta endlinks och för finmaskigt. Blää! Tillbaka på Tropic och Rubber B later on![]()
Absolut helt OK med endlinks. Kanske mina endlinks till DJ passar? Annars provar jag ett fett pianosvart läder med viklås, funkar?Här är en som vågar, är ju redan körd här på vintage.
![]()
![]()
Med och utan ändlänkar, EmmaE får bli enväldig domare.
Här är en som vågar, är ju redan körd här på vintage.
HahahaTestade också. Behöll armbandet och bytte bort klockan![]()
![]()
![]()
Här är en som vågar, är ju redan körd här på vintage.
Tror inte det, eftersom den har 1,8mm bandstift.Absolut helt OK med endlinks. Kanske mina endlinks till DJ passar?
Vad är det för ändlänkar? Hör de till meshet. Har aldrig sett dessa..
(Körd..? Du är ju en "pilar of soceiety" ju)
Blir lite forskning runt den här, udda och jag faller för timmvisarna b.l.a Vågar man påstå att dom är sublima i sin form ?
Just ja, sub har ju tjockare stift, synd..Tror inte det, eftersom den har 1,8mm bandstift.