Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
...ååååh alla dessa snygga flingor. Vill ha!
Idag testar vi ljusare Zulu, blir lite Desert Storm över det hela.
Sitter super tycker jag. Snygg glasring!Seikomatic-R idag. Gillar den skarpt men 37mm kräver tillvänjning efter stora 70-tals kronografer.
Sitter super tycker jag. Snygg glasring!
Men var är hunden?Dubbelpostar ala Gummo
Promenad med jycken innan lunch, idag blir det ärtsoppa, dock utan pannkakor då jag är slö
Men var är hunden?
Nu är jag nöjd! Trevlig hundDen bilden blev tyvärr lite suddig
Var hungrig
Nu är jag nöjd! Trevlig hund
Dubbelpostar ala Gummo
Promenad med jycken innan lunch, idag blir det ärtsoppa, dock utan pannkakor då jag är slö
Kör på, bilder gillar vi mer än: "Grattis! Vad är det för storlek på den?"-poster!
Om du tittar noga så är det faktiskt två olika bilder i de två olika dagensklockatrådarna idag. Den ena är oskarpare än den andra
Siffrorna känns väldigt 70-tal så dom platsar absolut!Blev denna i dag! Gammal bild dock Är på gränsen att den platsar på vintage!
Men en sån klocka tycker jag det är ok att skippa torsdags-tudor.. Men låt det inte bli någon vana..Ingen Torsdags-Tudor här. Varvar med en Vantage ist.
Jag ber om ursäkt!
Sedan julafton har jag bara burit nyare ur.
Nu skall jag rätta till detta och börjar med denna:
Tänd en lampa, var inte sån jädra smålänning
Tänd en lampa, var inte sån jädra smålänning
Heter snållänning faktiskt
Visst är viVi är övervägande strävsamma och sparsamma, så dé så!
Visst är vi