Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Välkommen till Forumet! Är det värdet så lägg den isf hellre här. Då är chansen bra mycket större att du får svar.Hej är ny här ! Trevlig helg allihopa !
Expandro klocka .( Väst Tyskland )
Köpt mitten av 1970 talet i Schweiz .
Silver bas, och RGP 25/1000 = Rolled Gold Plate.
Fågelstämpel med en orre tror jag .
Legat i byrå sen 1970 talet
Vad kan den vara värd tror ni ?
Era tankar uppskattas .
Mvh
Absolut vintage. Fint skick.Tveksamt att den räknas som vintage då den är från 1992?
Pre Bond 396.1041.![]()
Svårt det där, var drar man egentligen gränsen? Själv tycker jag 1992 känns som igår.Absolut vintage. Fint skick.![]()
Ok.Gjorde det, men inte så många specifika svar.Välkommen till Forumet! Är det värdet så lägg den isf hellre här. Då är chansen bra mycket större att du får svar.
Den stora "Vad är rimligt pris för vintageklockan?"-tråden
Men du kan väl sätta din fråga i den tråd som finns avsett för det. Det står ju med tydliga rubriker exempelvis: Vad är rimligt pris för vintageklockan. Sätt din fråga där.klocksnack.se
Grymt cool dessa. Finns en del likheter med Certinas DSNivada antarctic diver, på orginal nitad oysterlänk.![]()
Grattis! Den dyker säkert upp. Fick själv leverans av ”julklappsklocka” från Italien igår...Grattis! Fyller själv år i morgon och klurar lite på vad jag ska köra då. Väntar fortfarande på min julklappsklocka från Italien, men den är nog att bedöma som M.I.A.![]()
Tack för peppen! Senaste aktivitet är 19:e december, men hoppas än. Postnord har uppenbarligen en konkurrent om sistaplatsen i Poste ItalianeGrattis! Den dyker säkert upp. Fick själv leverans av ”julklappsklocka” från Italien igår...
La Poste (FR) är notoriskt värdelösa också. En gång dröjde det 3 månader, en annan 2..Tack för peppen! Senaste aktivitet är 19:e december, men hoppas än. Postnord har uppenbarligen en konkurrent om sistaplatsen i Poste Italiane![]()