Kupad Hand
Silver
Dogmåndag...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fredagskänslan!
Har varit sugen många gånger, en av mina favorit two-tones, underbar på länk!
Cool!Dogmåndag...
Hm.. ingen aning! Sett någon annan klocka av detta slag vid nån googling för längesen, såg ut som min. Kanske att den inre bezel’en ska användas på detta sätt iom att den är vridbar?!Cool!
...men visst saknas det en visare om den skall fungera som GMT eller är bezelen fel?
Ser ut att vara gjord för vanliga timvisare om du tittar på avståndet mellan tidszonerna?Cool!
...men visst saknas det en visare om den skall fungera som GMT eller är bezelen fel?
Stilrent!
Om jag inte visste bättre så skulle jag trott att det var solen jag såg.
Ah, du tänker så....smart!Ser ut att vara gjord för vanliga timvisare om du tittar på avståndet mellan tidszonerna?
Riktigt cool. Är knappen i metall eller plast av nyfikenhet?Ploprof 600
Tack! Den är av plast på denna Ploprof 600. På de nyare moderna Ploprof 1200 är den däremot i aluminiumRiktigt cool. Är knappen i metall eller plast av nyfikenhet?
Ah, ok! Coolt. Ursäkta något trög fråga kanske, men knappen är en säkerhet för bezeln? Eller har den med något tryck att göra?Tack! Den är av plast på denna Ploprof 600. På de nyare moderna Ploprof 1200 är den däremot i aluminium