• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Dagens vintageur.

Dogmåndag...
5B6D60EB-D605-4B46-BBD6-0FF407BFA493.jpeg

Första dagen jag faktiskt använder den här gamle rackaren jag köpte på forumet i höstas. Personligen tycker jag inte alls om varken länken eller tonen på pläteringen. Tror denna får gå snart!

Bilagor

• hejja.jpg
    hejja.jpg
    363.4 KB · Visningar: 31
Min gamla helguld-Belinda är äntligen tillbaka från Farfars Klocka med nya uppdragsaxlar, ny krona och nytt glas.
Det var min första "riktiga" klocka och är fortfarande min absoluta favorit i samlingen över tio år senare. Har varit OWG med min Mini Turtle i nästan precis en månad nu så den här tillför lite trevlig variation. När studentekonomin tillåter ska den få en ordentlig service men tills vidare är det väldigt kul att den sitter på armen igen.

Skulle nog aldrig fixa att vara OWG på riktigt, men med de här två känns Two watch guy inte omöjligt. Det bästa av två världar!
3.jpg

2.jpg

Bilagor

• 5.jpg
    5.jpg
    741.6 KB · Visningar: 12
Senast ändrad:
Tillbaka
Topp