MalmöKlockarn
Basic
Inventering av mina sk "kostymklockor". En för varje skofärg.
Arten klockan är grymt fin (vad fick du ge för den?) Vad är märket på tredje klockan?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Inventering av mina sk "kostymklockor". En för varje skofärg.
Ja Arten är charmig. Mycket "bang for the buck". Gav dryga 4000 kr för den. Det finns många liknande klockor som heter Chronosuisse.Arten klockan är grymt fin (vad fick du ge för den?) Vad är märket på tredje klockan?
Riktigt fin, kul köp!
Vad tror du om ett tunt präglat band?
Riktigt fin, kul köp!
Vad tror du om ett tunt präglat band?
Min tanke också, brunt! Sitter och letar efter något att köpa för tillfället.
Verkar vara 19mm lug:ar dock.
Ernst Westphal är din vän och stronk-pusher...
http://www.ebay.co.uk/itm/RIOS-1931...ively-manufactured-in-Germany-4-/170828997390
Ja Arten är charmig. Mycket "bang for the buck". Gav dryga 4000 kr för den. Det finns många liknande klockor som heter Chronosuisse.
Nr 3 är en Jaeger LeCoultre Memovox.
hallåhallåhallå! ...vi är för fiiina för präglat på den här sidan 1985... det ska va riktiga kräldjur mellan bandhornen... eller gris eller ko eller häst i sin naturliga form... , ...präglat är lite som fake-tattoos...
Ja, den är ju lite jobbig att ställa rätt datum på...Gammel Poljot i dag!
Ja, den är ju lite jobbig att ställa rätt datum på...
En gnuggis med andra ord? Skyller på klumpigt ordval...du har förstås rätt!
Det är en stund innan läggdags nu!Ingen vintage på armen förrän onsdag men nu ha jag i alla fall läst ikapp.
Möjligtvis åker min DD på en stund innan läggdags.
För dig kanske, själv kommer jag nog inte i säng innan 23:30.Det är en stund innan läggdags nu!
Provkör höger handled idag, inte övertygad.