Ja, och den är ännu grymmare IRL Äh, service är överskattatSer härlig ut, jag har dock lite köpstopp och tänkte satsa på att serva det jag vill behålla en lite längre tid! Ska bara klura ut vad det är som ska vara kvar och vad som ska gå...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja, och den är ännu grymmare IRL Äh, service är överskattatSer härlig ut, jag har dock lite köpstopp och tänkte satsa på att serva det jag vill behålla en lite längre tid! Ska bara klura ut vad det är som ska vara kvar och vad som ska gå...
Löjligt förtjust i denna
Svävar fortfarande bland molnen med denna som suttit på armen sedan den levererades från en helservice. Patinan på tavlan är som jag vill ha den, länken är charmigt rasslig, saknar inte ens borstningen på boetten...
Såja, nyservad, nytt glas och nytt Hirsch-band på farsans gamla Edox
Fulsnygg så det förslår, att något som ser så kraftigt och tungt ut kan sitta så nätt är dock ett mysterium.Härligt! Flightmaster är en fullkomligt underbart fulsnygg ikon! Finns det kvar spår av originalborstningen på caset eller har det blivit ''felpolerat'' någon gång?
Hehe, ja läderbandet ingick egentligen inte i planerna från början men det var vad som fanns på hyllanDelfinerna är trevliga ur. Ett dykarur i dresskläder, klarar ju 200 m med färska packningar!
Hittade denna idag. Mycket patina
Både blått och grönt mögel, rare! Vad är det för något?
Michel Herbelin-dykare idag.
Läcker den där frimuraren! Pm:a gärna om du nån gång får för dig att gå vidare.
Cool! Lägg gärna upp lite fler bilder/info om UG:n!
Har inte öppnat ännu men det sitter ett automatiskt verk i den. Återkommer när jag öppnatDen där är riktigt cool, vad sitter det för verk i den?