Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack. Men så finns det ju ö, även i söndag. Så det fick bli samma Edox som igår.Vacker foto och funky klocka, på ett bra sätt alltså!
Däremot är det inte lördag idag utan Saturnday , bara så att du vet!
Riktigt fin! Vad är det för modell och år?CöndagsCertina!
Haha, rätt!Tack. Men så finns det ju ö, även i söndag. Så det fick bli samma Edox som igår.
Antar att risig syftar på länken, klockan såg grymt trevlig ut...Risig hammare.
Din är så bra, tavlan på min är rätt trist tyvärr och glaset är väldigt gult. Får försöka leta upp nytt glas.Bra där! Hade ögonen på den tror jag.
Min är kvar trots en massa bud på bland annat IG.
Din är så bra, tavlan på min är rätt trist tyvärr och glaset är väldigt gult. Får försöka leta upp nytt glas.
Vad mäter din? Min är typ 38 x 25mm.
Riktigt schysst index och datum, gillar det skarpt!Veckan börjar med City Bravur
Å är också en trevlig bokstav på dagskivan. Men idag blev det faktiskt ingen gammelklocka, för alla klockor i lådan måste ju få komma ut.Haha, rätt!
Väldigt trevlig! Berätta gärna lite mer om den!Accutron
Ahhhh strålande, där kom en Certina DS. Mkt lik min Omega Ref 14.714 tidigare i strömmen. Vet du några detaljer om denna? Årtal? Om designen är kopierad från Polerouter, dvs design Gerald Genta?Trevlig fredag vänner!
Trevlig fredag vänner!
Väldigt trevlig! Berätta gärna lite mer om den!