Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fasen vad fin den blev med nytt glas. Gissar att du även fått igång den nu?
Riktigt snygg!I dag firar vi Saturnday hela dagen!!
I mitt fall blir det med denna ikon och kanske ett av de vackraste uren från Enicar,
en Sherpa Supet-Jet från 1967!
En riktig tool watch som pilot-, dykar- och GMT-klocka på samma gång! Allt förpackat i en Super Compressor-boett från EPSA. Lägg till detaljer som lollipop-sekund, schackrutigt GMT-vidare, öppen 6:a och eleganta bandhorn och du har en vinnare!
Tack broder, och jag säger fan inte emot dig den här gången heller!Riktigt snygg!
Sjukt bra! Vad är det för tjocklek på den?Technos skydiver 25, väldigt nöjd
Haha nä, förstår det!Tack broder, och jag säger fan inte emot dig den här gången heller!
Vacker foto och funky klocka, på ett bra sätt alltså!Lördag, det blev en Edox. Alltid lika trevligt med ett ö på dagskivan.
Jajamen den tickar fint nu. Och ja, ett nytt glas (eller polerat i mitt fall) kan verkligen ’lyfta’ en klocka.Fasen vad fin den blev med nytt glas. Gissar att du även fått igång den nu?
Kollar vid tillfälle men 15mm åtminstone kanske merSjukt bra! Vad är det för tjocklek på den?