Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det har inte hänt jättemycket på klockfronten. Sedan BB på 30-talet har datum tillkommit.60 år mellan dessa 2 Date, 6534 och 115200.
Otroligt cool imo.
Tack! Gillar verkligen också men måste byta band/länk. Dels tycker jag nog inte tropic sport är optimalt och dels är bandet 1mm för brett.Otroligt cool imo.
Underbart läcker! och vad kul att du tänker på mig!Inte på armen, men skrämde igång den här gamla väckarklockan idag. Designen fick mig att tänka på gamla tiders extra mätare på instrumentbrädan, har du en sådan i din Camaro @Hugger69
Ser underbart cool ut, härligt amerikansk! Haft en jänkare själv, en Lincoln Continental Mk V - Bill Blass edition 1979. Den hade en 460 (7.5L) och det dova V8 mullret glömmer man aldrig (inte heller känslan av att ratta en King Size vattensäng)Underbart läcker! och vad kul att du tänker på mig!
Tyvärr har jag bara en specialtillverkad original var räknare i min bil...syns till höger i mätarklustret nedan:
Tack, gedigen med med fot i metall!Den var snygg,
Riktigt läcker!Olma Caravelle med EPSA boett äfter jobbet.
Haha, tackar!Ser underbart cool ut, härligt amerikansk! Haft en jänkare själv, en Lincoln Continental Mk V - Bill Blass edition 1979. Den hade en 460 (7.5L) och det dova V8 mullret glömmer man aldrig (inte heller känslan av att ratta en King Size vattensäng)
sekundvisarenSherpa 600
+1sekundvisaren
Najs!Inte på armen, men skrämde igång den här gamla väckarklockan idag. Designen fick mig att tänka på gamla tiders extra mätare på instrumentbrädan, har du en sådan i din Camaro @Hugger69
Ett bra kliv! Behåll länken på eller en likadan med lite bredare endsFörsiktigt kliv in i vintageträsket med denna.
Riktigt fin! Min är 1x1.5V så rätt smidig. Har en Smiths på önskelistan (men en Everest)Najs!
Jag får ta o leta fram någon 12v adapter och kicka igång den här igen!
Skulle behöva skaffa något o dölja baksidan med (ej i bild)...
Smiths. Från Volovo P1800