Visst Àr den hÀrlig och vÀldigt vanlig pÄ Enicar-modeller frÄn slutet av 60- och in pÄ 70-talet.sekundvisaren
Den Äterfinns Àven pÄ min Super-DIVETTE frÄn igÄr...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Visst Àr den hÀrlig och vÀldigt vanlig pÄ Enicar-modeller frÄn slutet av 60- och in pÄ 70-talet.sekundvisaren
Ăr den med tvĂ„ gĂ„nger idag eller har jag fel pĂ„ min iPad??Lite nytt i lĂ„dan
Det Àr nog just dom smala ÀndlÀnkarna som tyvÀrr inte tilltalar mig (Ànnu) Men vore kul att leta rÀtt pÄ en lÀnk som sitter bra.Ett bra kliv! BehÄll lÀnken pÄ eller en likadan med lite bredare ends
Fel pĂ„ Ip... mitt huvud!Ăr den med tvĂ„ gĂ„nger idag eller har jag fel pĂ„ min iPad??
Du vet jag satt och blÀddrade som en galning i gÄr kvÀll och undrade va fan, sÄg jag inte den bilden nyss eller...?Fel pÄ Ip... mitt huvud!
Grymt charmig! Ser fram emot lite andra bandkombinationer.Fick hem lite trevligt 18k fredagsguld efter rekordsnabb leverans. Uner tvÄ dygn frÄn Spanien! Kommer sitta pÄ vettigare band sÄ fort det landar i lÄdan. Tack till @Aurum för rÄd.