Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja.Blått hade varit flott.
Snyggt! Är det ett 20/16 du fått fatt i? Letade detta band i 20/16 men hittade inte.. för är det väl ett Maison?
Nytt struts från rios!
Så jävla illa är det väl inte....Snott frugans Datejust och mekat på "nya" ändlänkar och min Oysterlänk. Nu kan även jag få ha lite Rolexflärd i mitt liv när jag känner mig fattig, ful, utanför och ouppskattad.
Vi uppskattar dig men tycker du är värd Rolexflärd ändå.Snott frugans Datejust och mekat på "nya" ändlänkar och min Oysterlänk. Nu kan även jag få ha lite Rolexflärd i mitt liv när jag känner mig fattig, ful, utanför och ouppskattad.
Snyggt! Är det ett 20/16 du fått fatt i? Letade detta band i 20/16 men hittade inte.. för är det väl ett Maison?
Nädå! Fular mig baraSå jävla illa är det väl inte....
Tack! Jag är lite sugen på en 1600 med silvertavla å oyster.Vi uppskattar dig men tycker du är värd Rolexflärd ändå.
Tänkte köra 1500 med oyster o silvertavla på måndag.Tack! Jag är lite sugen på en 1600 med silvertavla å oyster.
Drar väl till med en Tell (7733) jag med då som jag precis fick hem, tack aosehus för en smidig affär!
Ja men titta
Eftersom jag bara har sett två stycken i mitt liv så chansar jag på att du köpt din av han som ärvde några hundra klockor (finns en tråd i forumet)? Eller har jag sett den tredje tro?
Min flög iväg för en månad sen dock, den var i sjukt bra skick.
Japp, precis så var det!
Aha, var det nytt som kom in i bilden?
Jo min är också i ett bra skick, vet dock inte om jag vågar bada med den trots att den ska tåla 20 atu
Upptäckte det förresten när jag kollade på din annons av Certinan och såg din profilbild. Funderade först på om det vara samma klocka, men en bildgoogling ledde mig hit!
Ytterst tveksamt, men den är ball hur som helst. Den har till och med den väldigt användbara telemeter-funktionen20 atm? Tveksamt om den klarade det när den var ny?
Svara-knappen är där den alltid har varit för mig i alla fallVarför hittar jag ingen "citera" knapp längre?
Nä inget nytt då, jag hade nått ryck för två år sedan när jag fick för mig att det var roligt med klockor så jag köpte på mig en 15-20st 70-talare.
Men till slut var bara Tell och en Seiko Bullhead 6138-0040 (1974) kvar. Och Seikon säljer jag aldrig, opolerad boett.. synd att den är två år äldre än mig bara annars hade det varit en riktig homerun