Oh that army feeling...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grattis! Och imponerande med en Seamaster i 10-årspresent!Idag är det min födelsedag. Så därför dristar jag mig till en födelsedagsrelaterad kvartett som kommit i presentpapper.
JanWic 1971 Min 8-årsdag
Zenith 1972 Pappas 50-årsdag
Omega 1973 Min 10-årsdag.
Triwa 2020 Min 57-årsdag
![]()
Tack! Ja, jag har aldrig riktigt fått kläm på hur farsan tänkte där. Han var liksom inte känd för den verkshöjden på presenter. Men jag är otroligt glad för den.Grattis! Och imponerande med en Seamaster i 10-årspresent!![]()
Stort grattis.Idag är det min födelsedag. Så därför dristar jag mig till en födelsedagsrelaterad kvartett som kommit i presentpapper.
JanWic 1971 Min 8-årsdag
Triwa 2020 Min 57-årsdag
![]()
Grattis, och lyckost dig som lyckats spara dina klockor!Idag är det min födelsedag. Så därför dristar jag mig till en födelsedagsrelaterad kvartett som kommit i presentpapper.
JanWic 1971 Min 8-årsdag
Triwa 2020 Min 57-årsdag
![]()
Tack! Kan undra vad som fått den att bli sådan. Skiftar från svart till guld beroende på ljus..Skön tavla på den DSn,![]()
Ja det borde du!Stendöd Alprosa ’chronometre’ - borde göras iordning då den är väldigt trevlig![]()
![]()
![]()
Stort grattis.![]()
Tack så mycket!Grattis, och lyckost dig som lyckats spara dina klockor!
Fränt! Alltså kan man bli OWG med denna med gott samvete![]()
Chronomaster, modellen som grejar allt -
Kronograf, dykare och flygare
Snygg och exakt samma funktioner som min Pierce ChronoDiver, den har dock även telemeter-skalan!![]()
Chronomaster, modellen som grejar allt -
Kronograf, dykare och flygare