Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ser väldigt trevlig ut. 35mm? Skick på tavlan?![]()
Fin-sport!
Kan inte med bästa vilja i världen säga att jag. är fan av freak-lugsen men det var granna band iaf.Fick hem en till Nivada med samma vulgära luggar, som får bli dagens vintageur. Risigt skick men kan bli bra efter en service.
![]()
Haha hör vad du säger men tycker faktiskt att dom är grymma. Är tur för mig att få andra verkar uppskatta storheten.Kan inte med bästa vilja i världen säga att jag. är fan av freak-lugsen men det var granna band iaf.
Tror den är 34mm ex krona om jag minns rätt, tavlan och boett nästan felfri!Ser väldigt trevlig ut. 35mm? Skick på tavlan?
Jag diggar också banden. Vad är för band? Köpt var?Fick hem en till Nivada med samma vulgära luggar, som får bli dagens vintageur. Risigt skick men kan bli bra efter en service.
![]()
Köpte ett 20-tal NOS för några år sedan. Inte lyckats hitta några fler efter det. Letar fortfarande.Jag diggar också banden. Vad är för band? Köpt var?