ittam
Guld
Jag kör vidare med denna.
Fler ”raggarlänkade” klockor till folketEnicar sport
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag kör vidare med denna.
Fler ”raggarlänkade” klockor till folketEnicar sport
VackertOmega Suverän
Måste bara säga att kombon klocka+länken var att dö för!bild på guldig Omega med BoR
Fy fasen vilken vad bra länken lirade med Fortisen. Är det en Bradux-länk?Fortis med BoR
Riktigt, riktigt vass med cordovan!Senaste Revuen som jag ropade in härom veckan, den fick lite rengöring och polering av plexit så nu är den redo för användning.
Cool klocka till cool bilJag kör vidare med denna.
Jag önskar att jag visste vad det var för en så jag kunde leta efter fler lite mer aktivt.Fy fasen vilken vad bra länken lirade med Fortisen. Är det en Bradux-länk?
Cool Vilken ref?Omega Suverän
Det är referens 2400 som alla Suverän med subsekund har, den ovanliga centrumsekund varianten har ref 2425!Cool Vilken ref?
Tack! ...Ja, visst de passar de bra ihop. Klockan är väl ungefär 25 år äldre än bilen.Cool klocka till cool bil
Grymt, tack!Det är referens 2400 som alla Suverän med subsekund har, den ovanliga centrumsekund varianten har ref 2425!
Den där var ju underbar!Oförskämt bra skick nu på grejerna i tråden så jag tar på mig att balansera upp med lite härjat schlet.. kvällens!