Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Underbara sommarfärgerSemivintagetisdag.
Tackar! Favoriten av mina fem Swatchdykare från 90-talet.Underbara sommarfärger
Hur mycket väger en sån där egentligen? Är väl i titan? Grym vardagsklocka
Jag har hört det ska vara oxiderat stål.Hur mycket väger en sån där egentligen? Är väl i titan? Grym vardagsklocka
Härligt med lite ryskt!Tidig Vostok Amphibia.
Ser väl inte så pytteliten ut? Hur stor är den? Att släppa sargen lite på den punkten underlättar enormt om man vill klocknörda på lågbudget. Allt annat lika så skiljer det fler tusenlappar än millimetrar ibland.Varför inte lite svenskt? Visst, i minsta laget men egentligen bara 1-2mm mindre än de flesta WWII ur. Skön färg på den bronsfärgade sunbursttavlan också. Och gångreserven går inte av för hackor heller! Minst 27 timmar.
Cool modell, aldrig sett förut!Min nyinskaffade Enicar är väl inget att skämmas över heller.. Särskilt inte krokodillädret.