Helt annat band. Fanns inte bara en typ vid denna tid. De flesta är tunna och eleganta.Hemsk söm. Tjockt och stökigt.
Har faktiskt ett. Inte alls roligt. Hur autentiskt det än må vara. Färgen hjälper iofs inte.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Helt annat band. Fanns inte bara en typ vid denna tid. De flesta är tunna och eleganta.Hemsk söm. Tjockt och stökigt.
Har faktiskt ett. Inte alls roligt. Hur autentiskt det än må vara. Färgen hjälper iofs inte.
Ramsömmen som de ofta har är något jag har svårt för. Mitt band hade för all del inte det men det var inte mycket vackrare för det.Helt annat band. Fanns inte bara en typ vid denna tid. De flesta är tunna och eleganta.
Detta påminner lite om det från annonsen, tycker det både är snyggt och bekvämt. Är ett nytt cordovan men ser ju iaf tidstypiskt utHemsk söm. Tjockt och stökigt.
Precis. Som jag sa innan så har jag väldigt svårt för ramsömmen som ofta användes på den tiden. Högst subjektivt givetvis.Detta påminner lite om det från annonsen, tycker det både är snyggt och bekvämt. Är ett nytt cordovan men ser ju iaf tidstypiskt ut
Tycker den där är sjukt bra, har säkert nämnt det tidigare! Men, de verkar i stort sett omöjliga att hitta eller? Vad söker man på?12 Meter - Breitling
Finns en del liknande, breitling tabarlyTycker den där är sjukt bra, har säkert nämnt det tidigare! Men, de verkar i stort sett omöjliga att hitta eller? Vad söker man på?
Tack, ska kolla. Sökt på 12M, 12 meter samt ref 1200A utan framgångFinns en del liknande, breitling tabarly
Tack, ska kolla. Sökt på 12M, 12 meter samt ref 1200A utan framgång
Tack. Den där är ungefär det enda jag hittat kring reffar och det är just 1200A som är favoriten. Tycker den är grymNågra andra refs
12 Meter varianten är troligen mycket ovanlig då den bara gjordes kring -83. Referensen du ska söka på är 81470. Du kan också söka på Breitling Cosmos.Tack. Den där är ungefär det enda jag hittat kring reffar och det är just 1200A som är favoriten. Tycker den är grym
Tack för ditt svar, får bevaka. Kul att du lyckats fånga en!12 Meter varianten är troligen mycket ovanlig då den bara gjordes kring -83. Referensen du ska söka på är 81470. Du kan också söka på Breitling Cosmos.
breitling ref 81470 - Sök på Google
www.google.se
Fanns en på Tradera nyss. Osåld. Guldig…
Inga problem. Hoppas du hittar!Tack för ditt svar, får bevaka. Kul att du lyckats fånga en!