Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Toppenfin. Stod faktiskt och valde mellan en av mina Vikingar och den Henex som nu valdes för dagenSportar med Viking Spirofix
Det ser ut att vara en gammal relume som du sÀger. Exakt vad det Àr i visarna vet jag faktiskt inte. Kan mycket vÀl ha gjorts för sÄ pass lÀnge sedan att det Àr radium. Det Àr i alla fall inte superluminova eller liknande dÄ visarna tappar ljuset rÀtt fort igen efter UV-lampanSer ut som en gammal relumning! Hellre det Àn radium över hela tavlan som brÀnner sönder den. Det dÀr Àr nog radium oxÄ eller vad du vad det Àr i visarna?
TackToppenfin. Stod faktiskt och valde mellan en av mina Vikingar och den Henex som nu valdes för dagen
Snyggt allt som allt!
Nu Àr natot bytt mot ett tropic star, tyckte det blev riktigt trevligt. Vad tycker ni andra? NÄgot annat band ni tycker skulle passa pÄ Cityn?Precis dragit fram Cityn. Nu pÄ vitt nato men invÀntar ett paket med lite olika band till denna
Det Ă€r vĂ€l det bĂ€sta man kan begĂ€ra omkring Doxas vandel. Fint ex. Ă€ven om jag sjĂ€lv gillar dykur med hĂ€rjad historia, sĂ„ förstĂ„r jag att det Ă€r sĂ„ hĂ€r det ska se ut !Ălskar BoR och sĂ€rskilt med flex