Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den där var otroligt fin, vad är det för storlek på boetten? Extra roligt också när det är arvegods från din morfarMorfars 2639-12 följer med på dagens äventyr på hemmakontoret.
På besök i Huvudstaden med en riktigt krispig Tärnan Super Compressor.
Tack! Lämnade in den för genomgång hos Tidlösa Ur i Uppsala förra året, efter att ha hittat den i en låda där den legat i typ 40 år. Uppdragsfjädern och glaset byttes. I övrigt allt original från 1952-ish. Boetten är 36 mm exkl kronan .Den där var otroligt fin, vad är det för storlek på boetten? Extra roligt också när det är arvegods från din morfar
Superfin! Förstår att du tyckte KarlJohans visning var kulEn militärt inspirerad Timex i bra skick. De flesta jag sett har varit ordentligt slitna då de är kromade. Kul med ett toppexemplar
Trevlig, men varför har någon doppat chrono-sekunden i grönmögelostUrsäkta spam i alla trådar, men det var längesedan jag var så nöjd med ett nyförvärv! Leonidas Valjoux 72. Tror gamla stålkronografer är min grej;-)
Ursäkta spam i alla trådar, men det var längesedan jag var så nöjd med ett nyförvärv! Leonidas Valjoux 72. Tror gamla stålkronografer är min grej;-)
Första gången jag gick på samling av klocknördar så det var väldigt trevligt! Extra kul att träffa folk från forumet. Pratade inte med så många som jag ville men det får bli nästa gång Många fina klockor medSuperfin! Förstår att du tyckte KarlJohans visning var kul
Hade själv fullt upp så kunde inte gå, men kul med en ’mini-GTG’. Hoppas på nästa gångFörsta gången jag gick på samling av klocknördar så det var väldigt trevligt! Extra kul att träffa folk från forumet. Pratade inte med så många som jag ville men det får bli nästa gång Många fina klockor med