eNielsen
Guld
Verkar finnas en del skåningar här så man kan säkert fixa till en trevlig GTG. (inte bara för skåningar såklartHade själv fullt upp så kunde inte gå, men kul med en ’mini-GTG’. Hoppas på nästa gång
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Verkar finnas en del skåningar här så man kan säkert fixa till en trevlig GTG. (inte bara för skåningar såklartHade själv fullt upp så kunde inte gå, men kul med en ’mini-GTG’. Hoppas på nästa gång
Den där rackaren skriker verkligen ”Käften, jag är störst och bäst!” och det jävliga är ju att den har rätt.
Ja, det är ju en pikant liten detalj! Tror jag ska be urmakaren ta bort dippen vid serviceTrevlig, men varför har någon doppat chrono-sekunden i grönmögelost![]()
Detsamma! Riktigt fin den därTrevlig fredag där ute i vintagevärlden!
Certina
![]()
Tack!Detsamma! Riktigt fin den där![]()
Förmodar att den är lättsåld.Trevlig fredag vintagevänner!!!![]()
Tvärtom, tvärtom min vän. Den skulle vara helt omöjlig att sälja för mig.Förmodar att den är lättsåld.![]()
Ser ut som tavlan börjar få trevlig färg!