deddas
Silver
Väldigt fin klocka också!Verkligen! Men jag har en nos BoR på ingång som jag också hoppas ska funka men jag gillar länken, kanon
”Poor mans skipper” (fast inte så ”poor man” för 25 bagis.)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Väldigt fin klocka också!Verkligen! Men jag har en nos BoR på ingång som jag också hoppas ska funka men jag gillar länken, kanon
Det blev riktigt ypperligt bra tycker jag! Glad att det äntligen kom fram och grymt bra jobbat!Den blev ju rätt bra ändå @240snusit
Fortfarande grym!!Gammal trotjänare idag.
Dyraste Noname klockan jag settBenrus Type 1 Class A MIL-W-50717, dec ’76.
Ja, Per-Erik på Olofsfors Ur!Någon som känner till en bra urmakare som kan göra en genomgång av denna?
Ja, mina kvinliga arbetskamrater köper hem högvis med riktigt fina damklockor, ofta för rent irriterande låga priser.Fler damur åt folket! Löjligt att man kan fynda en fin UG för 100 kr
Visserligen inte alla som gillar 25mm vilket jag kan förstå. Tycker de är väldigt charmiga jag
Blir en sväng dit då (att skicka kanske ), det ska jag göra!Ja, Per-Erik på Olofsfors Ur!
Hälsa från mig!
En väldigt trevlig hög Har en liten samling godbitar jag fyndat. Min favorit är helt klart denna honeycomb Lemania med roséguldfärgade indexes. Helt ok för 100 krJa, mina kvinliga arbetskamrater köper hem högvis med riktigt fina damklockor, ofta för rent irriterande låga priser.
Helt ok pris för en Lemania!En väldigt trevlig hög Har en liten samling godbitar jag fyndat. Min favorit är helt klart denna honeycomb Lemania med roséguldfärgade indexes. Helt ok för 100 kr
Ett riktigt trevligt val!