Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Får jag fråga hur man går tillväga om man vill lägga upp en bild här? Jag har kikat runt men hittar inget, är ny medlem och skulle gör ett första inlägg.
Jag vet inte om jag är rätt person att fråga men minns jag det hela rätt behöver du vara aktiv en tid på forumet. Kommentera och gilla inlägg osv, så ska du se att du snart är berättigad att posta själv.Får jag fråga hur man går tillväga om man vill lägga upp en bild här? Jag har kikat runt men hittar inget, är ny medlem och skulle gör ett första inlägg.
Du trycker på attach files under inläggsrutan, väljer vilken bild du ska ha med i inlägget och väljer sedan förslagsvis att göra den i fullstorlek.Får jag fråga hur man går tillväga om man vill lägga upp en bild här? Jag har kikat runt men hittar inget, är ny medlem och skulle gör ett första inlägg.
Jag ser en ruta här under vår tråd men det är ju inte där jag ska lägga upp min bild, i någon annans tråd. Kanske jag måste vara lite aktiv först som ni skrev.Du trycker på attach files under inläggsrutan, väljer vilken bild du ska ha med i inlägget och väljer sedan förslagsvis att göra den i fullstorlek.
Samma sak gäller samtliga trådar, ingenting skiljer sig såvida du inte är inne och surrar i annonser alt. andra avedelningar som har aktivitetskrav, typ lifestyle.Jag ser en ruta här under vår tråd men det är ju inte där jag ska lägga upp min bild, i någon annans tråd. Kanske jag måste vara lite aktiv först som ni skrev.
Funky... it isTrots allt det gråtrista och snöblandade pissvädret så är det faktiskt F.U.N.K.Y.W.A.T.C.H.F.R.I.Y.A.Y. idag...tjoho!
Trevlig helg på er neeeeerds!
Nivada Antarctic Aqua Line med förgylld EPSA-boett
Satan vad cool, in i funk-tråden ögona böj!Funky... it is
Väldigt trevlig!