• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Dagens vintageur.

Sebastard

Vacheron
5535CF39-F7E8-4EE4-B582-F7200F189E56.jpeg
 

Sebastard

Vacheron
Får jag fråga hur man går tillväga om man vill lägga upp en bild här? Jag har kikat runt men hittar inget, är ny medlem och skulle gör ett första inlägg.
Jag vet inte om jag är rätt person att fråga men minns jag det hela rätt behöver du vara aktiv en tid på forumet. Kommentera och gilla inlägg osv, så ska du se att du snart är berättigad att posta själv.
 

IngaSnok

Breitling
Då ska jag försöka mig på ett första inlägg. Behöll en klocka jag gillade vid min morbrors bortfall. Den verkar vintage och fungerar. Lämnade in den för ett prisförslag för renovering men det tyckte jag inte det var värt så nu har jag den så länge den funkar. Någon som vet mera om den?

DSC_1362.JPG
 

Bilagor

  • DSC_1366.JPG
    DSC_1366.JPG
    162.8 KB · Visningar: 6

Hugger69

Patek
2-Faktor
En svag höstsol värmer upp denna frusna lördagsmorgon och idag är det Super-Jet-Saturnday!! ✈️🪐 🦸‍♂️
Denna SuperCompressor-klocka med GMT-funktion var nog en våt dröm för den kringflackande piloten eller stewarden på de kontinentala flygningarna till varmare breddgrader där i Jet-ålderns dagar. 🌎 🛫👨‍✈️

🪐 Enicar Sherpa Super-Jet från 1967, idag på ett underbart skönt racingband från LUGS

IMG_1725.jpg
IMG_1726.jpg
 
Topp