Pictor
Guld
Väldigt fin! Berätta gärna mer om länken - som Länkoman måste jag veta mer om
Känns homogen och tung, men omärkt.Väldigt fin! Berätta gärna mer om länken - som Länkoman måste jag veta mer om den
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Väldigt fin! Berätta gärna mer om länken - som Länkoman måste jag veta mer om
Känns homogen och tung, men omärkt.Väldigt fin! Berätta gärna mer om länken - som Länkoman måste jag veta mer om den
Absolut! Step case är coolt.Smal länk är coolt!
Det med.Absolut! Step case är coolt.
Från 1955? Hur har du kommit fram till det?Eller en Agon Calendar dykarur från 1955 som ser underbar ut i morgonljuset
Verkligen udda! Vet du nåt om den? Vad betyder stjärnan?Kul och udda Heuer
Ingen aning men urmästaren från Kaplans trodde det iallafall.Från 1955? Hur har du kommit fram till det?
Vem är "urmästeren"? Något biträde i butiken?Ingen aning men urmästeren från Kaplans trodde det iallafall.
Yes sorry antog bara att det var en urmästare men jag kanske ger dem mer cred än vad som sägs men det var från klockavdelningen så ingen som bara sitter i kassan.Vem är "urmästeren"? Något biträde i butiken?
Vad är en urmästare?Yes sorry antog bara att det var en urmästare men jag kanske ger dem mer cred än vad som sägs men det var från klockavdelningen så ingen som bara sitter i kassan.
De brukar gissa med betydligt högre precision än så här när de beskriver varorna på hemsidan iallafall. Intressant med ett så specifikt årtal förresten. Undrar hur man kommit fram till det. Hade jag varit en mer misstänksam figur hade jag nästan trott att du hittat på det själv för att höja värdet inför en förestående försäljning.Yes sorry antog bara att det var en urmästare men jag kanske ger dem mer cred än vad som sägs
Stämmer, jag var också väldigt skeptisk från början men kollade upp den hos dem. De kan klart inte garantera 1955 men är från troligtvis 1955 som de brukar säga. Sen hur de kommit fram till resonemanget har jag ingen aning om då de tog in klockan för koll. Service har däremot definitivt gjorts vid tillfälle för klockan går bra och glaset är skadefritt. Sen finns det ju repor på bezeln etc men det får man ju räkna med.De brukar gissa med betydligt högre precision än så här när de beskriver varorna på hemsidan iallafall. Intressant med ett så specifikt årtal förresten. Undrar hur man kommit fram till det. Hade jag varit en mer misstänksam figur hade jag nästan trott att du hittat på det själv för att höja värdet inför en förestående försäljning.
Har du kvitto eller dylikt som garanterar service? För utan det betyder ”den går bra och glaset är felfritt” ingenting. Ingen har heller ifrågasatt service, så vet ej var den kommentaren kom ifrån.Stämmer, jag var också väldigt skeptisk från början men kollade upp den hos dem. De kan klart inte garantera 1955 men är från troligtvis 1955 som de brukar säga. Sen hur de kommit fram till resonemanget har jag ingen aning om då de tog in klockan för koll. Service har däremot definitivt gjorts vid tillfälle för klockan går bra och glaset är skadefritt. Sen finns det ju repor på bezeln etc men det får man ju räkna med.
Fokusflytt från ämnet om den mystiska dateringen?Har du kvitto eller dylikt som garanterar service? För utan det betyder ”den går bra och glaset är felfritt” ingenting. Ingen har heller ifrågasatt service, så vet ej var den kommentaren kom ifrån.
Nä bara spekulativt såklart.Har du kvitto eller dylikt som garanterar service? För utan det betyder ”den går bra och glaset är felfritt” ingenting. Ingen har heller ifrågasatt service, så vet ej var den kommentaren kom ifrån.
Nä bara spekulativt såklart.
Service har däremot definitivt gjorts
Nä bara spekulativt såklart.