Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Onekligen intressant patina. Legat död länge i ljus/fukt?Mido måndag
Mido Multifort Super Automatic
Ser ju ok ut baktillNyss hemkommen. Ref 14393. Lite nött och en del patina. Blir en spännande kväll att utforska om det är en franken och om/hur mycket man blivit blåst
Mycket trevlig! Datum behöver man inte ställa!
Fel datum men det får jag fixa en annan gång.
Stort tack! Haha nej visst är det så.Mycket trevlig! Datum behöver man inte ställa!
Otroligt bra, så enkel, men allt är rätt!
Fel datum men det får jag fixa en annan gång.
Stort tack! Jag gillar den mycket men allt kanske inte är helt rätt vilket jag tog upp i City-tråden haha. Vridringen är inte korrekt bland annat men satt på när jag köpte den. Gillar den lika mycket för det dock.Otroligt bra, så enkel, men allt är rätt!
Obehagligt att man på ett vänskapligt entusiastforum ska stöta på sådana allmänfarliga samhällsomstörtande vanföreställningar.Stort tack! Haha nej visst är det så.
Hur den förvarats innan jag tog över den känner jag inte till, men visarna satt över brännmärkena på en inte fungerande klocka. Men många års bränna kan man vara ganska säker på.Onekligen intressant patina. Legat död länge i ljus/fukt?
Tack, och sorry för sent svar! Denna är omärkt förutom Stainless steel. Tror jag haft en likadant till, som möjligtvis hade någon svensk märkning, men kommer tyvärr inte ihåg med säkerhetLånar pappas (som han egentligen "långlånar" av mig) 6139-6012 och byter ut hans racingläder mot lite JB Champion idag denna kalla Fredag. Hoppas ni alla får en fin helg!
Fin länk (och klocka såklart)! Vet du vad det är för något märke/några detaljer om det?
Vilket jävla exemplar. Måste vara den bästa jag sett av dessa. Avundsjuk!När det vankas loppis så brukar "Höstlövet" som jag kallar denna ge mig tur. Håll tummarna för mig och hoppas ni alla får en trevlig Söndag! Tissot Antimagnetique 30mm från 1940 på Svensktillverkad Imco-länk.
Tack så hemskt mycket! Den är härjad helt klart men på ett väldigt rätt sätt. Kämpar på med tidshållningen riktigt bra också, så en riktig krigare!Vilket jävla exemplar. Måste vara den bästa jag sett av dessa. Avundsjuk!
Jo, det är ju tisdag...
Visst hakar jag på!
Jäklar vad härlig! Hur stor är den?Nya året startar med Certina.
Certina Pointer Date
Stort tack! Och Tissots motsvarighet är inte heller så tokigJäklar vad härlig! Hur stor är den?
Kör Tissots motsvarighet idag;