eNielsen
Guld
wow! den där är verkligen 10/10 i min bok. Länken passar verkligen till
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
wow! den där är verkligen 10/10 i min bok. Länken passar verkligen till
Tackåbock! 28 manliga millimeter! Länken är en 16mm bamboo signerad GF.wow! den där är verkligen 10/10 i min bok. Länken passar verkligen till
Jag har tyvärr ingen info att ge dig, men stentuff var den!Idag har jag använt min pappas gamla klocka som jag nyligen fick ta över då han börjar tappa intresset. Jag tror att det är en gammal hamilton men om någon har någon info tar jag gärna emot den. Snygg är den iaf!
Haha jäklar vad du fick fart trots medlem sedan 2016!En mycket fin och klin Seiko
Hej ! Jo, visst är det tråkigt. Om jag förstår det rätt, så var det en enkel ”papphylsa” på den tiden som box, inget man prioriterade precis !Lite tråkigt med en falsk box?
Snygging !! Trevligt med urmakarsignerade klockor. Grattis till den !!Rotade lite i lådorna och denna fina Nivia, signerad Magnussons Ur, fick bli dagens projekt. Lite utvändig tvätt, plexipolering och ett nytt band kan göra underverk.
Tack, den blev bättre än förväntat. tavlan är perfekt och indexen och visarna är läskigt blanka och fina. Kan bara hålla med om det där med urmakarsigneringen. Har bara ett par stycken, men det ger en extra dimension.Snygging !! Trevligt med urmakarsignerade klockor. Grattis till den !!
Kul! Ser ut att vara en "Lost Navigator" ca 2000 tillverkade av okänd tillverkare 1976 på order av Ministry of defense för Royal Airforce. Kom mellan Hamilton och CWC. Hack på urverk o microjustering. Har en likadan. Kan man få en baksidesbild så kan vi bekräfta.Idag har jag använt min pappas gamla klocka som jag nyligen fick ta över då han börjar tappa intresset. Jag tror att det är en gammal hamilton men om någon har någon info tar jag gärna emot den. Snygg är den iaf!
Otroligt!! Det verkar stämma helt på pricken. Tack för hjälpen, nu har jag lite läsning att ta mig igenom. Vad snygg din var, inväntar ett svart NATO jag ska ha den på.Kul! Ser ut att vara en "Lost Navigator" ca 2000 tillverkade av okänd tillverkare 1976 på order av Ministry of defense för Royal Airforce. Kom mellan Hamilton och CWC. Hack på urverk o microjustering. Har en likadan. Kan man få en baksidesbild så kan vi bekräfta.
My pleasure. 6BB står för Royal Airforce och baksidan bekräftar att det är en Lost Navi .Otroligt!! Det verkar stämma helt på pricken. Tack för hjälpen, nu har jag lite läsning att ta mig igenom. Vad snygg din var, inväntar ett svart NATO jag ska ha den på.
Den håller fortfarande tiden makalöst bra, måste överväga om det är värt att relumea visaren. Här är en bild på baksidan också.