Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hård. Den gillade jag
Wow. Fin! Poor man’s Camaro?
Vad är det för länk?Omega 2639 - 2 från 1950.
Så man kanske skulle kunna säga att den är historisk för att vara första klockan med länk i titan.En IWC designad av Porsche. Historisk då den räknas som den första titanklockan (i alla fall med länk, Citizen hade en klocka innan i titan, dock head only och ingen succé). Modellen från 1980, min utplockad 1990. Integrerad länk. Världens snyggaste lösning för kronografknapparna? What’s not to like? Min nya den större automatare 42mm (baserade på Valjoux 7750. Min andra en Mecha-Quartz med verk från JLC är 36mm). Ref 3702.
Det kanske man kan kalla den, dock är caset lite annorlunda. Bär riktigt trevligt tycker jagWow. Fin! Poor man’s Camaro?
Vad är det för band på City-klockan? Original Tropic?Kör dubbelpipigt idag!
Det är faktiskt från Cheapestnatostraps och heter Marlon Band-O. Jag är inget fan av Cheapestnatostraps men just dessa är riktigt bra.Vad är det för band på City-klockan? Original Tropic?
Intressant, tack!Det är faktiskt från Cheapestnatostraps och heter Marlon Band-O. Jag är inget fan av Cheapestnatostraps men just dessa är riktigt bra.
Vintage Fischer med fjädring i låset.Vad är det för länk?
Perfect match.Tack till @TibbeTabb för att jag fick ta över ett gäng sådana här 14mm svinläder på senaste GTGn, känner att den här klockan äntligen blev komplett med ett sånt. Hoppas ni alla får en fin Söndag! Omega Deville tank från 1965 på brittiskt svinläder.