LUC på halvbarkad Fischerlänk med flex I låset
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Riktigt cool Movado, men förtjänar en bättre länk tycker jag!Premiärkör Movado nu när jag väl fått på en länk
Ja, det är nåt visst med 30-talsklockor. Inte bara att de faktiskt fungerar, utan den där speciella charmen som bara en 80+klocka besitter.Den här har väldigt snabbt blivit en solklar favorit - det är något med de här typiska 30-tals boetterna... Longines från 1935 på GF Bamboo. Hoppas ni klarat er igenom veckan bra hittills!
Ja verkligen! De är så distinkta gentemot 20 och 40-talens boetter också så de får verkligen extra charm poäng där också!Ja, det är nåt visst med 30-talsklockor. Inte bara att de faktiskt fungerar, utan den där speciella charmen som bara en 80+klocka besitter.
...Och så blånerade visare till det.Ja verkligen! De är så distinkta gentemot 20 och 40-talens boetter också så de får verkligen extra charm poäng där också!
Vacker!Suverän som börjar bli brun
Å herre Slit den med hälsaKört en del 30tal och förkrigare ett tag nu, skönt med en krono i större format.
Men jag vänjer mej snabbt med lite mindre ur tack och lov för det..