Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Suck...den blåa fick snabbt vända tillbaka till urmakaren. Okej att jag inte är superpettig men ett par minuter i timmen var lite väl mycket fel... Så idag får det blir svart Montreal istället
Tudortorsdag
Tråkigt, tur att du har den där som backup!
Har ju varit lite diskussioner kring vilka urmakare som tar sig an automatiska Heuers - vem lämnar du till?
Tudortorsdag
Nuevo el inserto?
[quote="Criss Cross, post: 809911, member: 746"
Den där är grym. Quartzdykare är det nya svarta!
Ja, men det blev det ju! Grattis, den ser riktigt fin ut! Årgång? Fick du sälja dina skor också?Det blev ganska bra tillslut...
Jaha Gummo, nu börjas det. Det enda man kan göra är bryta av och kämpa emot. ;-)
fatstrap! var köper man det?
Ja, men det blev det ju! Grattis, den ser riktigt fin ut! Årgång? Fick du sälja dina skor också?
Samma gamla trasa
Men kronskydd är ju trevligtKom och regna på min parad bara, gör det!
Men kronskydd är ju trevligt
Skärp dig å njut nu! Han har ju inte ens datumvisning på sinKom och regna på min parad bara, gör det!
Datumen är ju ändå så små att man måste ha pensionärsbubbla för att kunna läsaSkärp dig å njut nu! Han har ju inte ens datumvisning på sin
Åhoppi!
Tudortorsdag med 79270 [emoji2]