Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nu ser man vart Citizen hämtat ”inspirationen” till den jag bär idag. Kopia är nog ett bättre ord. Med det sagt så tycker jag att din klocka är supersnygg!Börjar dagen med City!
![]()
Det är väl inga onyx ilägg i den där?Söndag med lite Onyx.![]()
Mycket fin kombo!Guld Longines![]()
Blir middag med kära farmor ikväll så då åker Farfars Zenith påHoppas ni får en fin Söndag!
![]()
Tack så mycket! Nej, den är inte graverad (förutom att den har en väldigt snygg baksida från fabriken) men jag fick ärva den när han gick bort och fick då historien om den berättad. Han fick den av sina grannar som betalning på 70-talet (klockan är från 1963) när han högg ned en massa träd åt dom. Inte illa betalning för ett redigt dagsverk alltså!Fin! Är den graverad eller på annat sätt dedikerad eller hade han bara god smak? Kapten, kanske?![]()
Tack så mycket! Nej, den är inte graverad (förutom att den har en väldigt snygg baksida från fabriken) men jag fick ärva den när han gick bort och fick då historien om den berättad. Han fick den av sina grannar som betalning på 70-talet (klockan är från 1963) när han högg ned en massa träd åt dom. Inte illa betalning för ett redigt dagsverk alltså!Han var även guldsmed på sidan av och gjorde släktvapenringar till oss barnbarn, så det är lite extra pampigt att köra hans guldring med hans guldklocka.
![]()
![]()
Känns lite som det skulle kunna vara en franken? Swiss made, och reklamtryck för någon dagstidning pä en tavla jag aldrig sett i en Superman förut. Har du kunnat göra några efterforskningar?