Underskattad dressare från 1973, en Seiko 6602-7040 som går nästintill COSC.
![ubb570y.jpg](/proxy.php?image=http%3A%2F%2Fi.imgur.com%2Fubb570y.jpg&hash=eab67e6db1318905e2ce61d37a9f626f)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
grattis på födelsedagen!Tudortorsdag (och födelsedag)
Tackar x2 [emoji106] Är mycket nöjd!grattis på födelsedagen!
Snygg Tudor sub![]()
Obegripligt att jag inte köpte den där, var sugen redan förra gången den låg ute. Nåväl, bara att gratulera till fyndet...
Nykomling!
Någon som har lite kännedom om dessa som vad det kan tänkas vara för urverk osv. Hittar inte mycket info om Atlantic tycker jag...
![]()
![]()
![]()
Nix icke med numret, fick den precis men det var ju klipsktHar du googlat på atlantic och numret på bakboetten?
Nykomling!
Någon som har lite kännedom om dessa som vad det kan tänkas vara för urverk osv. Hittar inte mycket info om Atlantic tycker jag...
![]()
![]()
![]()
Nykomling!
![]()
![]()
![]()
Kan bara hålla med så är mycket nöjd och hittills går den fint!Tycker den är riktigt fin, hoppas du är nöjd och att den går som den skall!
Tycker den är riktigt fin, hoppas du är nöjd och att den går som den skall!
Epsa-boett på Atlanticen?
Det tror jag inte? Har du sett liknande boetter från EPSA?
Riktigt glad över att jag kunde inspirera, lite det som är meningen med forumet och inte att visa upp dyra inköp.
Tror det finns rätt många tidiga Seamasters och de lider av att de senare var simpla med sämre kvalitet. Å andra sidan tillverkades det många DJs med vid denna tid. Har för mig att de kostade ungefär lika mycket när det begav sig, tom. hört att Seamastern skulle varit dyrare än DJn. De borde gå upp med Omegas ökade status, frågan är bara om fler ser storheten i de tidigare modellerna?
Äntligen med dom fulländade kläderna ! Bor is da shit /quote]
Så där ska det se ut! Riktigt fint med rassel![]()