Vintage i backen![]()
You daredevil you!Örnen i Lindvallen, här hänger alla extremeåkare![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vintage i backen![]()
You daredevil you!Örnen i Lindvallen, här hänger alla extremeåkare![]()
![]()
Omega-Onsdag !
Fan, jag skulle knipit den när jag hade chansen![]()
Per ? Betyder det onsdag . Vilket språk?
![]()
Har blivit en owg, nästanotroligt bärbar storlek med sina 38mm
Tudor Torsdag & Tax
![]()
Riktigt nöjd med min gammel-Elogatrots att fedex-brevet med 25% momsavgift damp ner idag ^^
![]()
Den är cool ändå!!!!Eterna "Majetek" är värd en dubbelpost. Men med en annan bild iaf.
Lite info om de som var issued: http://www.hodinkee.com/blog/the-va...-majetek-pilots-watch-for-the-czech-air-force
![]()
Min är tyvärr inte issued.![]()
Här är en bild tillMer bilder på taxen!! Tuffa hundar [emoji2]
Fin. Venus 170 i den?
Ajjemänvar det ett standardverk på den tiden? Typ som dagens 7750? Eller var det mer high end? Det känns väldigt bra i knappar o grejer jämfört med exempelvis mina föredetta vintagechronos (heuer autavia med cal 12 och en tissot med valjoux 7733)
Jag är inte rätt att svara på det. Men den som sitter i min Normale nollar väldigt distinkt.
![]()
Här är den.![]()
Hur är den i uppvridet? Min blir betydligt trögare när det närmar sig "slutet" än vad mina andra manuella klockor har blivit, åandrasidan är dom moderna
Tudortorsdag!/quote]
Word"tajt" Oysterlänk sätter spår.
![]()