• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Dagens vintageur.

Ja det där huset är lika fult som din klocka är fin, måste vara en av de vassaste 5513 på KS. Och visst är det nåt visst men matta urtavlor...
IMG_3154.jpg

Wow, äntligen! Gissar att det ligger en väldig research bakom det köpet, minst sagt snårig modell...

Hehe, snårig är bara förnamnet. Det råder dock ganska stor samsyn kring några saker, nämligen att den röda Rangern är ej original och några detaljer kring tavla och visare (kommer gå igenom lite i den tråd jag startar när jag får tid...). Jag har lästa ganska många trådar på olika forum kring Rangern, läst tudorcollector en miljon gånger och terroriserat några kunnig på området :). Dessutom har jag kikat på mängder med annonser och bilder för att jämföra olika exemplar. Men det är ju det hobbyn handlar om, eller?!

Tillbaka
Topp