Ja det där huset är lika fult som din klocka är fin, måste vara en av de vassaste 5513 på KS. Och visst är det nåt visst men matta urtavlor...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Wow, äntligen! Gissar att det ligger en väldig research bakom det köpet, minst sagt snårig modell...Som den junkie man är slets paketet upp redan i bilen...
![]()
Wow, äntligen! Gissar att det ligger en väldig research bakom det köpet, minst sagt snårig modell...
Det är inte så att du nyligen fått sålt en Tärnanklocka? Ditt namn påminner om säljarens
Snyggt med ledur. Man borde skaffa en kronograf eller GMT bara för att ostraffat få bära skinnrem.1675 från -68. Idagpå sitt favoritleeedurrr; ett Nubuk från Easy.![]()
1675 från -68. Idag Håller med Grafton, ohyvlat läder har klätt
mänskligheten i alla tider så varför ska vi vara anulunda. Svida om era ur !!
mäpå sitt favoritleeedurrr; ett Nubuk från Easy.![]()
![]()
Lanco Barracuda Supercompressor....bedste navn nogensinde![]()
Är det en 36mm?
namnet är i klass med Croton Chronomaster Aviator Sea diver![]()
Ja, det er begge bad ass macho navne. Størrelsen er knap så macho: 36 mm uden kroner. Godt jeg har girly wrists![]()
Jag har 16,5, jag kan offra mig!Helt rätt
Önskar jag hade lite mer girly wristsdå hade jag nog haft denna mer
![]()
Jag har 16,5, jag kan offra mig!![]()
Helt rätt
![]()
Helt rätt
![]()