Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Med sådant mögel skulle jag vilja vara ledig hela tiden![]()
Nu när jag återigen lider av ett av mänsklighetens värsta plågoris, lönearbete, så blir det färre dagar att använda riktiga (vintage) klockor. Med moderna mer oömma klockor på jobbet får man passa på att njuta av t.ex. gammalt Seikomögel desto mer när man är ledig.
Jag blir nyfiken! På vilket vis?Inleder veckan med en skindiver med omtvistat förflutet
![]()
Om du googlar ”galco Gallet” så hittar du rätt mkt info (även på ks). Säljarna hävdar att Galco är ett dotterbolag till Gallet, skeptikerna att det inte finns ngn koppling.Jag blir nyfiken! På vilket vis?
Är det en Gallet tro?
Indexen fanns att köpa från samma leverantör i olika färger kanske.(fast röda var dyrare)Är det en Gallet tro?(se ovan)