Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag hänger på. Olika intryck beroende på ljuset. Kul med roulette också.Får bli lite Tissot i dag, trevlig helg.
Testade en grej så hade en bit plast mellan band och boett. Den åkte bort sen. Du är skarpsynt måste jag sägaVad har du mellan bandet och boetten?
Blev nyfiken! Är ju en av dem som inte tror att plast repar stål…Testade en grej så hade en bit plast mellan band och boett. Den åkte bort sen. Du är skarpsynt måste jag säga
Hittade min som liknar din. Min mäter 33 mm, din?Blank kronograf
Skitsnygg. Ljusår bättre än det mesta som säljs idag.Eterna clam shell
Fin! Väldigt bra boetter på dessa. Det blir kul proportioner. Min mäter 32.3mm exkl kronan!Hittade min som liknar din. Min mäter 33 mm, din?
Fantastiska. Är de feta pusherna typ normalstora som en speedy men blir feta i förhållande till den mindre boetten?Fin! Väldigt bra boetter på dessa. Det blir kul proportioner. Min mäter 32.3mm exkl kronan!
Tack! Jag vet inte riktigt hur stora speedyknapparna är. Men de är större än knapparna på några av mina större kronografer (35mm+). De har ca 5mm diameterFantastiska. Är de feta pusherna typ normalstora som en speedy men blir feta i förhållande till den mindre boetten?