deddas
Silver
Är det inte okey då om tachymetern sitter på urtavlan istället?Tycker att denna flexlänken har lite Omega flatlink-vibbar. Skulle varit en tachy-ring på klockan!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Är det inte okey då om tachymetern sitter på urtavlan istället?Tycker att denna flexlänken har lite Omega flatlink-vibbar. Skulle varit en tachy-ring på klockan!
Oj, bra nato! Vart har du köpt det?Ville testa hur det ser ut med Nato men hade bara 20mm så klämde dit det. Blev såpass bra att jag beställde ett gäng 18mm direkt
Speedmasterns kusin! kool!Tycker att denna flexlänken har lite Omega flatlink-vibbar. Skulle varit en tachy-ring på klockan!
Steveostraps. Rekommenderas varmt!Oj, bra nato! Vart har du köpt det?
Fin combo med bandet. Vart är det ifrån?Special, vet någon om det betyder något? Verkar mest vara klockor sålda i Sverige?
NOS sadelläder från Hirsch.Fin combo med bandet. Vart är det ifrån?
@deddasSteveostraps. Rekommenderas varmt!
Lite så jag tänkte, att min Railmaster skulle få en 321-chrono som kompis utan att jag behövde sälja en njure. Tyvärr blev det -för kanske femte gången- en besvikelse med en mindre mushroom pusher-chrono.Speedmasterns kusin! kool!