Tack! Enligt legenden är den från '78.Redigt fin flinga... Vad är det för år?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack! Enligt legenden är den från '78.Redigt fin flinga... Vad är det för år?
Besökte bankfacket idag! 1655 får trevligt sällskap!
Vilka klockor ni radar upp idag!
Som sagt...Besökte bankfacket idag! 1655 får trevligt sällskap!
Å synd att du bara har två armar
Grym tavla!
Om inte samma! 18k helguld. Undrar vem som gjorde åt vem eller vilka tillverkare de köpte av...Fin! Helguld?
Boeten är väldigt snarlik vissa av UG:s polerouters.
![]()
Om inte samma! 18k helguld. Undrar vem som gjorde åt vem eller vilka tillverkare de köpte av...
Huguenin Frères? Deras kronografer verkar vara HF iaf.Om inte samma! 18k helguld. Undrar vem som gjorde åt vem eller vilka tillverkare de köpte av...
Tack! Fotot blev lite förskönande i överkant, men i visst ljus och vissa vinklar så.Grym tavla!
Snygg Cammo-Seiko.Det var väldigt länge sedan jag köpte en "ny" klocka men idag slog jag till på en skön Seiko.
Tack Hans, den sitter fint!
![]()
/John R
Intressant! Vad är det för verk?
Såg dock en bild på en 18k UG precis och det verkar vara skruvad bakboett och min B. Har inte det så lite skillnad verkar det vara.Fin! Helguld?
Boeten är väldigt snarlik vissa av UG:s polerouters.
![]()