Auctionnet? I sådana fall är jag arg![]()
Nix, hittade den på watchuseek
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Auctionnet? I sådana fall är jag arg![]()
Nix, hittade den på watchuseek
Riktigt trevlig pjäsvad fick du lägga för den?
550 usd. Då var den nyservad och trycktestad så man dyka ner utan att oroa sig![]()
Grymt! Ska ha ödla på min med så fort du fått tummen ur din jävelTissot från 1932, tycker den mörkblå ödlan matchar visarna fint.
![]()
Är det fixed bars? Omega cal 20? Berätta gärna allt du vet om klockan.Tissot från 1932, tycker den mörkblå ödlan matchar visarna fint.
![]()
Är det fixed bars? Omega cal 20? Berätta gärna allt du vet om klockan.![]()
Ja baserat på samma verk. Japp, fixed bars och då bandet inte var open ended fick jag öppna upp klistret i bandet med aceton och sedan klistra igen det.
Här är min uppackningstråd/servicetråd med klockan. Den ger dig lite mer info
https://klocksnack.se/threads/tissot-tank-1931-1933.31821/
COOL!Bara jag som blir helt kär i tavlan på denna zenith på steroider ?![]()
Tack min vän och grattis. Tröttnar du någon dag får du gärna komma ihåg mig och skicka ett PM![]()
Från att ha skytt alla sorters flex/stretchband som pesten så är jag nu kär! Fick invigelse att köpa hem ett efter att ha ramlat in på tråden om "hur man kortar flex".
Kanske har något att göra med att jag precis fyllt 30?
![]()
Jag kör på, ännu en nyinkommen klocka. UG 14k i utmärkt skick. Kal 215. Tyckte den blev lite fin med rockabandet
![]()