• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Dagens vintageur.

Ny krona bara så är jag nöjd med denna...
IMG_20150515_114649.jpg

Som jag gillar dessa! Dress-ur är väl inte näst på listan, men när jag väl kommer dit så blir det en Pie pan!

Detsamma! Nu blev jag sådär skönt avundsjuk! Hur är Nikkan? Stod och vände på en sån i förra veckan men kom inte till skott. Vill du skriva en recension kan vi bumpa den gamla whiskytråden:)
Och den där klockan... sälj den till mig... drick upp all whisky nu och pm:a mig...:D
Ja den måste nog bumpas med en recension, har blivit en ny favorit.
Haha, jag har nog inte tillräckligt med whisky för att få för mig sälja den än tyvärr ;)

Åh, vilken combo!
Min drömklocka med tillhörande modell! Säg till om/ när den flyger vidare så har du en intressent här!
Tack! Klockan går vidare i släkten, men modellen från det tunga Engelska företaget med sin fina produktion av modeller altifrån slangbellor till prototypplan, kan jag tänka mig att avyttra till någon som har värnat om Lemanias militärurshistoria. Vi har ju här på vårt fina forum sett en sanslös kunskap i öämnet

Bilagor

• image.jpg
    image.jpg
    96.8 KB · Visningar: 56
Tillbaka
Topp