Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Har lite svårt att vänja mig vid storleken på den här, bär mycket mindre än jag trodde. Tropicband funkade inte alls så nu testar jag på tidstypisk länk istället, känns bättre. Tror jag...
Förstår, det är de nästan obefintliga bandhornen som spökar. Ser kolats ut på tropik men tycker länken såg helt ok ut ändå.
Ser lite liten ut den där tycker jag, med de obefintliga bandhornen.
Ser lite liten ut den där tycker jag, med de obefintliga bandhornen.![]()
Jag är bara avundsjuk.Sitter faktiskt bra på handleden, den 155 mm stora handleden.
Vintage Plop bär riktigt smidigt, går inte att jämföra med den moderna styggelsenJag är bara avundsjuk.
Fast det gläder mig att höra, jag har inte provat en på mina 165 mm på över tio år, men minnet har etsat sig fast och det är ännu en klocka på "en dag ska jag ha en så'n"-listan.
Jag är bara avundsjuk.
Fast det gläder mig att höra, jag har inte provat en på mina 165 mm på över tio år, men minnet har etsat sig fast och det är ännu en klocka på "en dag ska jag ha en så'n"-listan.
Ja, den känns faktiskt rätt tidlös i all sin omisskänsliga klossighet. Man har liksom täckt in dykarbehovet rätt bra med en sån.Bara att börja lägga pengar på hög. Har haft min i ett par år och inte har jag tröttnat inte.
Ja, den känns faktiskt rätt tidlös i all sin omisskänsliga klossighet. Man har liksom täckt in dykarbehovet rätt bra med en sån.
Meget flot! Er det en Compressor kasse?
![]()
GMTn landar lika gott på armen varje gång. Den gillar sol.
Nytt i lådan. Polerat upp den och skall hitta ett nytt armband till den. Guld på stål, 35mm. Femtiotal?
![]()