Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den vill vi se mer av, tack på förhandKlätt om ett av nyförvärven igen. Mondian V7736 växer mer & mer på mig.. Gillar'n!
![]()
Ooooh...Stora Blå:
![]()
Ännu en ny klocka i samlingen, nu en halvknasig Technos med glas som behöver poleras.
Kan man annat än älska allt dravel på tavlan? Den är minsann både HIGH-GRADE och har någon typ av SUPER FUNCTION, vad nu det kan vara! Mycket diffust! Modellnamnet är ju också i en klass för sig! Sky Storm! Kanske har det något med superfunktionen att göra? Kanske har kronan ett tredje läge där man kan ställa in åskoväder och regnskurar?
![]()
Smidig liten skindiver det där! Grattis!Tar helg med nyligen införskaffat vintageur på armen.
Den där är riktigt cool![emoji4]Stora Blå:
![]()
Lite skattjakt bland farfars gamla dinkor.
Ber om ursäkt för den omilda behandlingen/förvaringen dessa klockor fått utså även om jag svär mig fri från ansvar.
Seamastern ser riktigt grym ut!