Möglig enicar
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Härlig patina!![]()
Möglig enicar
Yesh! NiiiceMöglig enicar
Sköna index! Grattis!
Oops, skulle nog gratulera till klockan istället för att studera datumet
Riktig snygging!
Sköna index! Grattis!
Årtal på den?Thanks!!! Kul faktiskt med en riktigt snygg finklocka. Kan ju inte bara gå runt och vara tuff hela tiden![]()
Årtal på den?
Tänkte på dig och har faktiskt hittat aborrskinn för ett tag sedan1964. Funderar på om den ska är värd ett svart ödleskinn från AW-Straps
Har två andra som behöver ödleskinn, 18-14 brunt och 18-16 brunt. Eller kanske Aborre?
Tackar & bockar! Efter en förvånansvärt ljummen första tid tillsammans börjar den nu kännas i verkligheten som den ser ut på bild, dvs riktigt vass!Den där är riktigt vass![]()
Tackar & bockar! Efter en förvånansvärt ljummen första tid tillsammans börjar den nu kännas i verkligheten som den ser ut på bild, dvs riktigt vass!![]()
Exakt!Inte kärlek vid första ögonkastet alltså.. Som en påflugen kvinna som inte förstår bättre att backa av, tillslut kanske känslor uppstår, jävla Tudor![]()
Den där är rätt galet cool! Vad är det för ref?Det är så otroligt ont om klockor i det Forsbergska hemmet. Så det får bli samma åter en gång.
Tyckte dock att jag fick det gröna att poppa rätt bra på denna, så jag kände att det fick bli en till gammal Citizen-bild i tråden.
Ska sluta... Lovar...
![]()
Den där är rätt galet cool! Vad är det för ref?
Cool! Och snajdig länk!Klätt om ett av nyförvärven igen. Mondian V7736 växer mer & mer på mig.. Gillar'n!
![]()
Tjockis pilot el primeron sitter på armen idag me
![]()
Den där är riktigt bra på ett tjockt mesh, bara så du vet!
Tänker posta min nykomling här då modellen kom 1981, trots att jag ännu inte kan bevisa när mitt ex såldes. Den svarta datumskivan samt åldrade tavlan ger dock förhoppningar om vintage 3800/1![]()